NYHEDER 10. OKT 2019 KL. 11:13

Passagerpulsen uddelte priser på konference

Af: kollektivtrafik

Passagerpulsen uddelte priser på konference

Forbrugerrådet Tænk’s formand Anja Philip stod for prisuddelingen på årets Kollektiv Trafik Konference. Årets priser for bedste kundeservice, der blev uddelt for femte år i træk


Priserne gik til henholdsvis Flixbus for deres gode kundeservice via deres hjemmeside, mens BAT på Bornholm tog prisen for bedste kundeservice på telefon. Årets initiativpris gik til Sydtrafik for at have opstillet 117 informationstavler, der i realtid informerer passagererne om eventuelle forsinkelser, omkørsler og præcise tider for, hvornår bussen kommer.

 

Tekst til billedet:

Forbrugerrådet Tænk’s formand Anja Philip uddelte priser og blomster til Lars Berg, direktør i Sydtrafik, Winnie Højer, landechef i Danmark for FlixBus, og Lars Friborg, direktør i BAT.